Korzystaj z aplikacji Tarot Online za darmo
Spersonalizowane opakowania produktowe łączą w sobie dwie bardzo ważne zalety – praktyczność i wartości reklamowe. Tego typu pudełka są chętnie wykorzystywane przez marki odzieżowe, producentów kosmetyków i sprzedawców artykułów luksusowych. Z potencjału pudełek produktowych mogą skorzystać także producenci elektroniki. Do czego je wykorzystać? Przede wszystkim do budowania wizerunku marki!
Spersonalizowane opakowania produktowe – dlaczego warto?
Rola pudełka w e-commerce przeszła niemałą ewolucję. Szare i bezimienne tektury już dawno odeszły w niepamięć, teraz królują estetyczne i oryginalne spersonalizowane opakowania. Ich produkcją zajmuje się między innymi polska firma Packhelp.
Dlaczego warto zainwestować w oryginalne pudełka produktowe? Dzięki nim można:
- Zdobyć i utrzymać zainteresowanie klienta,
- Zapoznać klienta z marką,
- Poinformować klienta o specyficznych cechach danego produktu i podkreślić jego zalety,
- Zbudować relację z klientem i zachęcić do ponownego zakupu,
- Zachęcenie do sprawdzenia innych produktów danej marki,
- Zachęcenie do promowania danego produktu – nie tylko wśród znajomych, ale też za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Jak to się ma do branży elektronicznej? Poniżej przedstawiamy 5 pomysłów na ciekawe pudełka!
Spersonalizowane opakowania produktowe – 5 pomysłów dla branży elektronicznej
#1 Foliopaki
Foliopaki są bardzo często wykorzystywane w branży elektronicznej. Można w nie pakować niewielkie artykuły, takie jak części i podzespoły, zasilacze, baterie oraz kable. Takie opakowanie chroni przed wilgocią i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, a więc doskonale zabezpiecza przesyłkę. Nadrukowanie na foliopakach emblematów firmy dodatkowo zwiększa ich walory reklamowe!
#2 Pudełka z bielonej tektury
Elegancka biel to kolor, który pojawia się wiele razy w branży elektronicznej. Barwa ta kojarzy się z solidnością i profesjonalizmem. Nic więc dziwnego, że takie firmy jak Xiaomi, Apple, Sennheiser, czy Panasonic korzystają z tego koloru w marketingu!
#3 Spersonalizowane pudełka w nietypowych kolorach, np. błękit lub zieleń
Błękit to barwa szczególnie lubiana przez firmy zajmujące się finansami. Zieleń kojarzy się z produktami ekologicznymi. O dziwo obie te barwy można spotkać także na opakowaniach w branży elektronicznej. Z kolorowych pudełek korzystają np. DWG Watch lub Rolex.
#4 Poręczny uchwyt
Trend, który utrzymuje się stale w e-commerce, jeśli chodzi o gadżety elektroniczne, to pudełka z uchwytami. W takie opakowania są pakowane przede wszystkim tablety oraz laptopy.
#5 Ekologiczny charakter
Ekologiczny charakter pudełka można podkreślić poprzez zastosowanie tektury typu Kraft. Z takich opakowań korzysta między innymi producent żarówek – Green Depot.