Strona domowa / Ciekawostki / Foliopaki czyli wygodne opakowanie na drobną elektronikę

Foliopaki czyli wygodne opakowanie na drobną elektronikę

Foliopaki są niezastąpione w wielu firmach handlowych, przemysłowych oraz logistycznych. To torby, które mogą być wykorzystywane do pakowania produktów sypkich oraz płaskich. Można w nie pakować także drobną elektronikę!

Foliopaki – praktyczny rodzaj opakowania dla biznesu

W ofercie firm produkujących opakowania dla biznesu można znaleźć wiele różnych rodzajów produktów. Jednym z nich są foliopaki (z języka francuskiego pochette plastique personnalisée). Te wodoodporne opakowania można znaleźć między innymi w ofercie polskiej firmy Packhelp – znanego producenta opakowań dla biznesu.

Foliopaki to opakowania, które chronią produkty przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Są niezastąpione w firmach handlowych, przemysłowych oraz logistycznych. Torby te mogą być wykorzystywane do pakowania produktów sypkich, niewielkich oraz płaskich. Można je stosować jako samodzielne opakowania lub dodatkowo oprawiać w nie towar przed wysyłką do klienta, a następnie pakować go do kartonowych pudełek.

Ochrona przed wilgocią i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi

Foliopaki są często wykorzystywane także w branży elektronicznej. Można w nie pakować drobne części i podzespoły, a także kable. Taki rodzaj opakowania chroni doskonale przed wilgocią i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, jest także odporny na uszkodzenia mechaniczne.

Foliopaki zabezpieczają przesyłkę, są także pomocne podczas magazynowania i archiwizacji towarów oraz dokumentów. Można w nich przechowywać umowy, instrukcje obsługi, specyfikacje techniczne oraz rozporządzenia. Niezależnie od tego, czy przedsiębiorca sprzedaje w sklepie stacjonarnym, czy za pośrednictwem sklepu internetowego, z pewnością doceni ich walory!

Estetyka, ekonomia i walory reklamowe

Dodatkowa zaleta to nieprzezroczystość – na foliowych torbach można nadrukować dowolne ilustracje i teksty, dzięki czemu pełnią one także funkcje reklamowe. Mogą one być produkowane w różnych rozmiarach i personalizowane zgodnie z wolą klienta. Takie rozwiązanie pomaga budować profesjonalny wizerunek firmy. To także świetny sposób na reklamę biznesu.

Dzięki oryginalnym opakowaniom można podarować klientowi coś więcej niż tylko produkt. Odpowiednio zaprojektowane, mogą wywołać u konsumenta ekscytację i zachęcić do częstszych zakupów. Nie ulega więc wątpliwościom, że warto wdrożyć takie opakowania w firmie!