Korzystaj z aplikacji Tarot Online za darmo
Jedną z istotniejszych funkcji sprzedażowych, jakie nowoczesne technologie podarowały współczesnym menadżerom i sprzedawcom, o których mówią branżowe portale i specjalistyczne magazyny, jest geolokalizacja.
Call center w chmurze to również innowacja i całkowicie naturalna kolej rzeczy zważywszy na możliwości, jakie stwarzają współczesne technologie. Taki nowoczesny system call center wykorzystuje fakt, że najlepsi ludzie do odbierania poszczególnych rozmów z klientami firmy bądź też najlepsi pracownicy do realizowania połączeń wychodzących-sprzedażowych, wcale nie muszą być zlokalizowani fizycznie wewnątrz firmy, na przestrzeni open space.
Call center w chmurze – pomysł na miarę XXI wieku
Od kiedy właściciele firmy zaczęli być skłonni zwalniać swoich pracownik z obowiązku świadczenia pracy na miejscu, w zamian za lepsze wyniki osiągane w obsłudze powierzonych zadań – call center w chmurze stało się jedną z tych innowacji, które naturalnie i stopniowo zaczynają wypierać archaiczne rozwiązania z rynku. Zalet przemawiających za tym, aby wprowadzić również u siebie taki nowoczesny system call center jest wiele i nawet przedsiębiorstwa nie zajmujące się handlem czy obsługą klienta na odległość, mogą skorzystać znacznie na zaimplementowaniu do własnej organizacji takich rozwiązań jak call center w chmurze.
Korzyści oferowane przez nowoczesny system call center
Istnieje wiele sposobów na pozyskanie klienta w dzisiejszych czasach, ale kluczowe jest poznanie jego profilu – przynajmniej demograficznego. To pozwala uniknąć próby tworzenia połączeń sprzedażowych np. dla produktów adresowanych do mężczyzn, które odbierałyby kobiety, albo produktów stworzonych dla grupy odbiorców poniżej 30 roku życia, które zostały przekierowane przez nowoczesny system call center do grupy seniorów.
Takie oczywiste korzyści to tylko wierzchołek góry lodowej, ponieważ adaptujące się do potrzeb klient programy call center zainstalowane w chmurze jak Cludo.pl, mogą być dowolnie konfigurowane i personalizowane w zależności od potrzeb – zarówno do jednostkowego agenta, jak i całej organizacji. A wszystko to wyłącznie za koszt pozyskania licencji i jej przedłużenie – bez konieczności ponoszenia własnych dodatkowych kosztów i inwestycji w oprogramowanie, zaplecze technologiczne.